piątek, 4 maja 2018

Majówkowy dzień w Szczyrku

Hejka!

W skokach ostatnio "coś" się dzieje. W niektórych nacjach czas na zmiany szkoleniowców ale nie o tym w dzisiejszym poście. Postanowiłam dzisiaj napisać krótką relacje z wyjazdu do Szczyrku. 


Tak sobie pomyślałam że w Szczyrku jeszcze nie byłam, zawsze gdy zwiedzałam skocznie to Wisła i Zakopane czas na odmianę,taki spontaniczny wyjazd.Po przyjeździe na miejsce pierwsze co się rzuca w oczy to kompleks skoczni ponieważ są one umiejscowione w samym centrum w przeciwieństwie do skoczni w Wiśle czy Zakopanem które są umiejscowione w sporej odległości od centrum.Dodam kilka fotek (jakość może nie pierwsza klasa ale to tylko telefon).







Co jeszcze z takich pozytywnych informacji to że LGP za niedługo w tym roku bilety rozeszły się jak świeże bułeczki :) Ja osobiście zakupiłam na konkurs drużynowy. Może napisze jakiś poradnik kibica  odnośnie zawodów w Wiśle. Do następnego postu. POZDRAWIAM !!! Ada
   
    

8 komentarzy:

  1. Post genialny, jak zwykle!! Czekam na więcej!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ dziękuję Poczekamy na Antka to będzie następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedziałam, że tam jest skocznia :)
    Bardzo ładne widoczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już wiesz :) Widoki przepiękne ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. W Szczyrku nigdy nie byłam. Może kiedyś odwiedzę tą skocznię :D Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja podobnie tak jak ty nigdy nie byłam w Szczyrku i mam zamiar go odwiedzić podczas mojego wyjazdu do Wisły własnie na LGP. Na jaki poradnik już czekam! :D To również będzie mój pierwszy wyjazd na skoki do Wisły więc bardzo bardzo chętnie poczytałabym taki poradnik!
    http://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło słyszeć :)
    Myślę że napiszę go w najbliższym czasie bo zbliżamy się do wakacji
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń