sobota, 25 listopada 2017

Spontaniczny wyjazd do Wisły na Inaugurację Pucharu Świata 18/19 listopada 2017

Hej wam! Będzie to długi post bo dawno mnie tu nie było. W moim życiu się wiele zmieniło zmiana szkoły Liceum to właśnie dla tego nie mam zbytnio czasu na prowadzenie bloga bo pochłania go nauka, ale postaram się co jakiś czas dodawać post. Przejdźmy już do spraw związanych ze skokami :) Minął rok odkąd prowadzę bloga jak to szybko zleciało 

Jak wszyscy doskonale wiecie po raz pierwszy w długiej historii skoków narciarskich odbyła się inauguracja w Wiśle. Początkowo miałam nie jechać na konkursy lecz jakoś tak wyszło że dwa dni wcześniej zaczęłam organizować cały mój wyjazd przyznam było ciężko ale udało mi się wyszukać nocleg co pozwoliło zostać mi na dwa konkursy w tym malowniczym mieście. Jak już kiedyś wspominałam do Wisły mam około 100 km więc nie jest to jakoś daleko droga minęła dosyć sprawnie.Wisła przywitała mnie śniegiem co było nie lada zaskoczeniem ale pozytywnym.

Konkurs Drużynowy 18.11.2017 

 Rozpoczął się około godziny 16 spóźniłam się bo niestety nie posiadałam biletów próbowałam zdobyć ale mi się nie udało :( Emocje jak zwykle były nie do opisania. Choć było zimno to stanie pod skocznią nie sprawiało nikomu nieprzyjemności, zapomnieliśmy o wszystkim skupialiśmy się na skokach. Nie będę się rozpisywać o statystyki podam tylko wyniki. Na pierwszym miejscu znaleźli się Norwegowie a na drugim co ciekawe ex aequo nasze Polskie orły oraz Austriacy I tak minął pierwszy dzień zawodów. Kilka fotek ze skoków  jakość nie zbyt bo to tylko telefon.  
Malinka późnym popołudniem

Najlepsza widoczność jak dla mnie nie posiadałam biletu niestety 


Rzeźba skoczka narciarskiego na Wiślańskim rynku Prawda że robi wrażenie

Konkurs indywidualny 19.11.2017
Zawody przebiegły dosyć sprawnie warunki dopisywały. Co się będę  rozpisywać każdy fan wie że konkurs wygrał Japończyk Junshiro Kobayashi co dla mnie było miłym zaskoczeniem. Drugie miejsce zajął nasz rodak Kamil Stoch a trzecie Austriak Stefan Kraft 

Podsumowując wyjazd był bardzo udany pierwszy raz byłam w Wiśle na zimowych konkursach z niecierpliwością czekam na następny konkurs który odbędzie się w Fińskim Kussamo Pozdrawiam Ada !  

 

 

 

  

10 komentarzy:

  1. Pamiętaj! Spontany są najlepsze! Zazdroszczę Ci, bo ja do Wisły mam jakieś... 400 -,-
    Fajna relacja :) Mam nadzieję, że wracasz już na stałe.

    Pozdrawiam :)

    Popraw dodawanie komentarzy, bo próbuję już 4 raz...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje ze ci sie podobała relacja mam nadzieje ze bede tu goscic conajmniej raz w miesiacu pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Najciekawszy blog jaki czytałem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje twój też jest spoko

    OdpowiedzUsuń
  5. I wish you a happy new year full of new projects...
    Xoxo from Portugal

    marisascloset.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you so much sorry I can t see comment before 😘

    OdpowiedzUsuń