czwartek, 6 lipca 2017

Wielki powrót na bloga + Tydzień do LGP

Witam was serdecznie po prawie 3 miesięcznej przerwie. U mnie dużo się działo głównie szkoła ponieważ skończyłam gimnazjum i sami wiecie jak to wygląda potem. Teraz mam więcej czasu bo zaczęły się WAKACJE ! 

Do Letniego Grand Prix został tydzień. Poniżej harmonogram , który wszyscy pewnie znają już na pamięć ale dla formalności tak w skrócie  :) 

13.07.2017 Serie treningowe i kwalifikacje
14.07 Konkurs drużynowy 
15.07 Konkurs indywidualny 

Będzie to już moje 4 LGP Pierwszy raz będę na sektorze A3 jeśli ktoś był niech podzieli się ze mną wrażeniami z tego sektoru. Tak to zawsze byłam na A8. Więc czas " spróbować czegoś nowego" Na pewno pojawi się jakaś notka z zawodów. Pozdrawiam wszystkich i do zobaczenia we Wiśle.     

1 komentarz:

  1. Super, że wróciłaś! Oj wiem jak to jest w tym czasie też w tym roku skończyłam Gimnazjum. Nie mogę uwierzyć, że to już tak szybko zleciało. Czekam już na notkę ^^
    Zapraszam na wywiad z Kingą Rajdą :) dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń