niedziela, 29 stycznia 2017

Podsumowanie skocznych wydarzeń

Hej kochani !

Wracam z nowym postem po krótkiej przerwie. Niestety w tym roku nie udało mi się być na PŚ w Zakopanem.  


Przejdźmy do skocznych wydarzeń w minionych zaprawdę pięknych tygodniach.
Na pewno każdy fan skoków i nie tylko wie o zwycięstwie naszego mistrza Kamila w Wiśle i  w Zakopanem. O sukcesie naszych w drużynówce u podnóża Tatr warto też wspomnieć 2 miejsce.
A wczorajsze zwycięstwo w konkursie drużynowym w Willingen to kontynuacja skocznych emocji.
Serdeczne gratulacje !!!
Dziś konkurs indywidualny miejmy nadzieje, że będzie równie piękny jak poprzednie.


Mam taki dylemat , żeby na moim blogu nie było tylko takiego ciągłego pisania czy podsumowań może rozpocznę serię z autografami ,  myślę że to dobry pomysł.

Pozdrawiam Ada :) 

 



15 komentarzy:

  1. Wczorajsze zwycięstwo Polaków w Willingen? - coś pięknego! :D
    Czekam na dzisiejszy konkurs i mocno trzymam za nich kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne to wczorajsze zwycięstwo!
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2017/01/60-gregor-schlierenzauer.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwycięstwo - rewelacja!
    Seria z autografami super pomysł.. już się cieszę :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle ze przyszly post odniesie sie do autografu jakoegos skoczka Pozadrawiam 😘

      Usuń
  4. Dzisiejszy konkurs również należy zaliczyć do udanych! Fajny pomysł z autografami! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze fajny w najbliszej przyszłosci go zrealizuje
      Pozdrawiam 😘

      Usuń
  5. Myślę, że dzielenie się autografami to zawsze dobry pomysł :D
    Ostatnie drużynowe zwycięstwo - fantastyczne, konkurs indywidualny - mimo wszystko też nie powinniśmy narzekać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam do mnie: http://skijumpersgrafy.blogspot.com/2017/01/56-domen-prevc.html

      Usuń
    2. Miło mi to słyszeć
      Mysle ze nastepny post bedzie z autografem
      Wpadne w wolnej chwili 😘

      Usuń
  6. Hej, podoba mi się twój blog, publikuj autografy ;) Dodałam cię do ulub, zapraszam na nowy post: http://autografyzuzy.blogspot.com/2017/02/4-piotr-zya.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo sie cieszę że ci sie podoba
      przeoraszam że tak długo nie odpowiadałam
      myśle ze post z autografem pojawi się w tymm tygodniu

      Usuń